Jak dzieci przyswajają języki obce


Niektórzy rodzice zastanawiają się, jaki sens mają zajęcia typu angielski dla 3 latków łódź lub taniec dla 4 latków. Takie dzieci de fakto mało mówią a ich koordynacja ruchowa pozostawia sporo do życzenia. Tymczasem w szkołach językowych z roku na rok rośnie liczba grup, u których odbywa się nauka angielskiego dla dzieci łódź.

Zastanówmy się zatem, jakie korzyści może odnieść małe dziecko, które uczestniczy w zajęciach dodatkowych i chodzi na kursy językowe dla dzieci. Sprawdźmy, czy takie szkoły językowe to jedynie metoda na leczenie kompleksów dorosłych, czy realne wsparcie dla małych dzieci. Pedagodzy podkreślają, że umysł małego dziecka jest niewyobrażalnie plastyczny. Do 5. roku życia mózg dziecka jest najbardziej otwarty na zmiany. To wtedy uczy się najwięcej – poznaje kolejne słowa, uczy się budować zdania, komunikować z innymi. Poza tym nabywa wielu istotnych kwalifikacji – uczy się pisać, rysować, we własnym zakresie jeść, ubierać. I zdaniem tych samych pedagogów nic nie stoi na przeszkodzie, aby przy okazji wprowadzić u takiego dziecka naukę języka obcego. Żaden kurs angielskiego dzieci łódź nie zakłada, że po roku lub dwóch dziecko opanuje język w stopniu komunikatywnym. Dziecko w czasie zajęć ma osłuchać się z językiem, poznać jego melodię, akcentowanie. W czasie zajęć dla najmłodszych dzieci uczą się piosenek, poznają również podstawowe słownictwo. Rzadziej budują proste zdania i układają dialogi. Raczej zadaniem takich zajęć jest zaznajomienie z językiem i otwarcie młodego umysłu na naukę go w przyszłości.

Warto sprawdzić: angielski dla 3 latków łódź.


Dodaj komentarz