Gadżet reklamowy – co daje?

 

Kwestią sporną przez stale jest to, co trzeba wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy całkiem dobrze zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a ma możliwość raport działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednak miejsce na indywidualną interpretację. Np kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z tych gadżetów posiadamy sposobność zamieszczenia mniejszej lub większej ilości treści.

Tam, gdzie jest niedużo miejsca i gdzie trzeba się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy sposób. Z tym że zdaje egzamin gdy strona ma w miarę najłatwiejszą do zapamiętania domenę, kiedy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, by te elementy zostały widoczne. O ile zamieścimy tak dokładny opis firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niedużo prawdopodobne jest to, że ktoś z tego w ogólności skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednakże może wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. O ile logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to kobiety i mężczyźni choćby z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. O ile natomiast projektujemy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie powinno się tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Sprawdź: brelok z nadrukiem.

Dodaj komentarz